سرزمین رویاهای زی

بایگانی

قلبهای کنکوری

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۲۸ ب.ظ
تصمیم گرفتم هر تستی از کنکور رو که کاملا خوندم و جمع کردم اینجا یه دونه قلب به خودم بدم.
مثلا احتمال ۳ تا تست داره و با تموم شدنش و تسلط کامل روی مطالبش ۳ تا قلب میگیرم.و این یعنی ۳ تست کنکور مال منه.عین بازی های رایانه ای ک امتیاز میدن😁
(رویای من:داشتن ۱۴۰ تا قلب خوشکل سرخ)
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۲

نظرات  (۲)

۲۲ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۴۶ دختری از جنس امید
آهان ، حالا فهمیدم 
خیلی هم خوبه 
۲۲ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۳۳ دختری از جنس امید
یه پیشنتاد بدم ؟ این وقتتو خیلی میگیره که به ازای هر تست اینجا قلب بدی به خودت . نظر در مورد اون پیشنهادی که تو وبلاگ خودم بهت دادم چیه ؟
پاسخ:
عزیزم منظورم این نیست ک هر تستی ک حل کردم یه قلب بدم.منظورم اینه که هر مبحث به اندازه بودجه بندیش توی کنکور به خودم قلب میدم
گفتم مثلا توی احتمال ۳ تست کنکور داره.اگه احتمال رو کامل خوندم و کامل مسلط شدم.۳ تا قلب میدم.یعنی ۳ تست کنکور مال منه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">